sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Pământul eşti TU!


Declaraţie de iubire

Îmi place să te privesc şi să te simt. Îmi place, cel mai mult, să te ating. Îţi beau lacrimile ca cel mai dulce izvor şi tremur când râzi...şi mă-nfior. Te-am îndrăgit ca pe-un copil şi-apoi ca pe-o iubită...te-am iubit. Mi-am întins braţele spre tine şi te-am învăluit. Te-am îmbătat cu dulcea mea suflare şi mi te-am dăruit. Ţi-am dat tot ce-am avut şi încă-ţi dau, căci frica mistuirii nu o am. Trăiesc prin tine şi-atât cât tu trăieşti, eu am încredere că mie-mi va fi bine. Nu mă uita, atât cutez să cer. Să mă iubeşti, asta pot doar să sper. Eu sunt aici şi voi cerca mereu să fiu suportul unui pas de-al tău.

Iubită Lume, din mine te-ai născut şi-n mine vei muri...şi mulţi se vor mai naşte, dar oare...vor mai muri?

EU...MĂ STING.

Iubitul tău, Pământul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu